jueves, 20 de mayo de 2010

TERRIBILITÁ SE PRESENTA


TERRIBILITÁ és un mot italià que es relaciona amb Michelangelo Buonarroti. S’utilitza per descriure la grandiositat. La potència i vigor que desprenen els ulls d’aquells representats en les seves obres. Ulls amb mirades terribles, plenes d’ira enèrgica. Tals com les que creiem hauríem de recuperar.


TERRIBILITÁ és el nom que donem al nostre projecte. És molt senzill: nosaltres llegim coses, ens donen terribilitá a la mirada, creiem que poden donar-ne a la vostre també, posem el material a la vostre disposició.


Es tracta doncs d’una distribuïdora de material antiautoritari per a la zona del Vallès Occidental, que tractem de tirar endavant el millor que podem amb tot el nostre esforç.

Aquestes som nosaltres.

TERRIBILITÁ


-------------------------------------------------------


TERRIBILITÁ es un vocablo italiano que se relaciona con Michelangelo Buonarroti. Se utiliza para describir la grandiosidad. La potencia i el vigor que desprenden los ojos de aquellos representados en sus obras. Ojos con miradas terribles, llenos de enérgica ira. Tales como los que creemos que deberiamos recuperar.


TERRIBILITÁ es el nombre que le damos a nuestro proyecto. Es muy sencillo: nosotros leemos cosas, nos dan terribilitá a nuestra mirada, creemos que pueden daros a la vuestra también, ponemos a vuestra disposición ese material.


Se trata pues, de una distribuidora de material antiautoritario para la zona del Vallès Occidental, que tratamos de llevar adelante lo mejor que podemos con todo nuestro esfuerzo.

Estes somos nosotres

TERRIBILITÁ

1 comentario:

  1. Utlizaremos el blog como catálogo del material que tenemos i de contacto para aquellos interesados. También subiremos textos i libros descargables.
    Poco a poco iremos entrando todo

    TERRIBILITÁ

    ResponderEliminar